ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:14 | اکتبر06 تهران

دبیر کل سازمان بین المللی کارآفرینی گفت: دیدگاهم نسبت به ایران تغییر کرده است

تاریخ: 13:17, 10-10-2014.

تهران. جمعه، 10 اکتبر 2014 میلادی برابر با 18 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، برنت ویلتون، دبیر کل سازمان بین المللی کارآفرینی، رونق بخشیدن به اشتغالزایی با افزایش ارتباطات با دولت‌ها توسط بانک جهانی و صندوق بین المللی پول پس از بحران جهانی سال  2008 میلادی را از مهمترین برنامه های سازمان بین اللملی کار آفرینی اعلام کرد.
بنابراین گزارش، وی گفت: دستورالعمل اقتصاد بخش خصوصی برای هر کشوری متفاوت است اما ما سعی داریم که با کمک به تشکل‌های کارفرمایی کشورها، برای یافتن راه مناسب در زمینه حمایت از آنها اقدام کنیم.
ویلتون، دیگر برنامه‌های این سازمان را ارتقاء تشکل‌های کارفرمایی عنوان کرد و افزود: توصیه ما به دولت‌ها، بازی گرفتن بیشتر بخش خصوصی و ارائه مشورت و تشکیل تشکل‌های مشابه کارفرمایی در بخش کارگران است.
وی افزود: ما با ارتباط با تشکل‌های کارفرمایی دنیا در صدد تبادل اطلاعات و بهره گرفتن از تجربیات موفق آنها برای استفاده در سایر کشورها هستیم.
ویلتون گفت: تشکل کارفرمایی ایران، برای سازمان جهانی در منطقه بسیار مهم است و سعی داریم که روابطمان را با آن گسترش دهیم.
او افزود: انچه دیده ام نسبت به انچه از ایران شنیده بودم تفاوت داشت و دیدگاهم نسبت به ایران تغییر کرده است.
دبیر کل سازمان بین المللی کارآفرینی در بازدید سه  روزه خود از ایران، یک روز را در استان یزد سپری کرد و از طرح‌های کارآفرینی و ارزیابی وضعیت کارآفرینی در یزد  بازدید کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: