ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:10 | جولای02 تهران

رونمایی از پرده صلح در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران

تاریخ: 11:58, 06-10-2014.

تهران. دوشنبه، 6 اکتبر 2014 میلادی برابر با 14 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، از پرده صلح در محل اصلی برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، رونمایی شد.
بنابراین گزارش، قرار است بر روی این پرده سه در یک متر مربعی سفید رنگ، نقاشی‌هایی از کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال با موضوع کودکان قربانی جنگ نقش بندد و میهمانان جشنواره نیز قراراست دلنوشته‌های خود را برای صلح و عدالت روی آن بنویسند.
جعفری‌جلوه، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این مراسم روی پرده صلح نوشت: در عجبم که جهان سلطه، پاکی و زلالی شما کودکان و نوجوانان را نمی‌فهمد و شرق و غرب را به لوث اندیشه جهان خوار خویش آلوده است اما چه باک که معصومیت شما پایان کار جهان است.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این آیین با بیان اینکه این جشنواره نخستین گام برای بازگشت دوباره رونق به سینمای کودک و نوجوان است گفت: رویکرد جشنواره بیست و هشتم به سمت حمایت از فیلم‌های برای کودک است.
جعفری‌جلوه افزود: امسال بیشتر آثار ارسالی به جشنواره برای کودکان است.
وی با اشاره به حمایت بنیاد فارابی از فیلم های کودکان گفت: در کنار حمایت از تولید، برنامه حمایت از اکران اختصاصی فیلم کودک و نوجوان، حلقه مفقوده تولید اکران و جشنواره است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: