ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:47 | جولای04 تهران

گسترش همکاری نساجی ایران و بلژیک

تاریخ: 10:40, 02-10-2014.


تهران. پنجشنبه، 2 اکتبر 2014 میلادی برابر با 10 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اتحادیه سازندگان ماشین آلات نساجی بلژیک خواستار گسترش همکاری با شرکت های نساجی ایران شد.
یرون ویتس، دبیر اتحادیه سازندگان ماشین آلات نساجی بلژیک دیشب در حاشیه همایش نساجی بلژیک در کاشان با اشاره به فعالیت بیش از 40 شرکت در صنعت ماشین سازی نساجی بلژیک گفت: این شرکت ها می توانند شرکت های ایرانی را در دستیابی به اهدافی چون کاهش ضایعات، صرفه جویی در انرژی و افزایش قدرت رقابتی حمایت کنند.
دبیر اتحادیه سازندگان ماشین آلات نساجی بلژیک افزود: تولیدکنندگان بخش نساجی کاشان هم می توانند در زمینه تکنیک و فن با این شرکت ها همکاری داشته باشند.
دیاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایران واحد کاشان هم در این همایش گفت: با توجه به اینکه 70 درصد فرش ماشینی ایران در منطقه کاشان تولید می شود، حضور شرکت های بلژیکی می تواند زمینه ساز تحولات جدید در این صنعت باشد.
در این همایش 8 شرکت سازنده ماشین آلات نساجی بلژیک، دانش جدیدترین محصولات تولیدی این کشور را برای صاحبان نساجی منطقه کاشان با هدف همکاری های متقابل تشریح کردند.
در این همایش آخرین دستآوردهای تولید پارچه های مورد مصرف در صنایع پوشاک، منسوجات خانگی و منسوجات صنعتی هم نمایش داده شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: