کشتی گیر یزدانی در مسابقات آسیا هفتمین طلای ایران را بدست آورد

تاریخ: 11:39, 29-09-2014.


تهران. دوشنبه، 29 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 7 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رضا یزدانی، قهرمان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد ایران که امروز با غلبه بر حریفان به فینال 97 کیلو رسیده بود طلای این وزن را به گردن آویخت تا اولین طلای کشتی در رقابت‌های اینجئون برای ایران به دست آید.
بنابراین گزارش، رضا یزدانی در دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم ماگومد موسی یف دارنده مدال طلا و نقره رقابت های قهرمانی کشتی آزاد آسیا در سالهای 2012 و 2014 از قرقیزستان را مغلوب کرد.
او دیروز ظهر به وقت تهران با نتیجه 14 بر 4 حریف خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد و با پرچم ایران دور افتخار زد. این اولین مدال ما از روی تشک های اینچئون بود.
رضا یزدانی که دارنده دو مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2011 و 2013 جهان است در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور دوم رقابت های وزن 97 کیلوگرم با خودربولگا دورجخاند از مغولستان روبرو شد و در این کشتی حریف خود را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید و سپس با برد قاطع برابر چانگ وون از کره به فینال رسید.
با قهرمانی یزدانی امید به اردوی کشتی آزاد ایران برگشته و ایران در انتظار پیشروی ستاره های دوبنده پوش است .

به اشتراک گذاشتن اخبار: