ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:35 | سپتامبر28 تهران

عراقچی: جامعه بین المللی به پیش بینی ایران درباره خطر افراطی گری رسید

تاریخ: 18:35, 26-09-2014.


تهران. جمعه، 26 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 4 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با اشاره به سخنان سال گذشته رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره جهان عاری از خشونت گفت: امروزه جامعه بین الملل به این پیش بینی جمهوری اسلامی ایران رسیده است.
بنابراین گزارش، آقای عراقچی دقایقی پیش از سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مصاحبه با شبکه خبر افزود: آقای روحانی در سخنرانی امسال خود تلاش می کند این مسئله را آسیب شناسی کند که چرا وضع منطقه به اینجا رسیده است ضمن آنکه به راه حل هایی که برای مقابله با آن وجود دارد خواهد پرداخت.
وی گفت: آقای روحانی در سخنرانی خود به مهمترین موضوعات بین المللی و جهانی به خصوص افراط گرایی در منطقه به عنوان یک تهدید بزرگ و بین المللی خواهد پرداخت.
عراقچی افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران از گذشته و در موضوع سوریه نیز،‌ هشدار در زمینه خطر گروه های تکفیری و افراطی بود که رئیس جمهور ایران سال گذشته به خوبی خطر افراط گرایی در منطقه را پیش بینی و تبیین کرده بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: