ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:39 | ژوئن28 تهران

واکنش وزارت خارجه ایران به سخنان نخست وزیر انگلیس

تاریخ: 16:26, 26-09-2014.


تهران. جمعه، 26 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 4 مهر1393 خورشیدی. ایرتاگ – خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از به سخنان نخست وزیر انگلیس در اجلاس مجمع عمومی ملل متحد واکنش نشان داده است.
مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به  سخنرانی دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس گفت: این سخنان نشاندهنده تداوم دیدگاه خود محورانه دولتی است که سابقه نابسامانی در منطقه ما را دارد و بسیاری از مشکلات این منطقه به دلیل سیاست های نادرست آن دولت است.

به گزارش رسانه های خبری ایران، مرضیه افخم افزود: باعث تأسف است که دولتی که با اقدامات و حمایت های خود از تروریست ها، منطقه ما و جهان را به شر داعش مبتلا ساخته است، به خود اجازه می دهد درباره کشوری که همواره در مبارزه با این پدیده شوم پیشقدم بوده است، قضاوت نابجا کند
خاطرنشان می کنیم که نخست وزیر انگلیس دیروز در سخنرانی خود دراجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، از دولت جمهوری اسلامی انتقاد کرد و اظهار داشت که این کشور به تروریست ها کمک می کند و رفتارش با مردمش درست نیست. دیوید کامرون که قبل از این سخنرانی با دکتر روحانی، رئیس جمهور ایران دیدار داشت، همچنین گفت که با رئیس جمهور ایران شدیدا اختلاف نظر دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: