ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:15 | سپتامبر20 تهران

شیراز میزبان رالی خاورمیانه

تاریخ: 10:48, 22-09-2014.


تهران. دوشنبه، 22 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 31 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه یکم تا ششم مهر به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، آقای مهرعلی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران با بیان اینکه با برگزاری موفق این مسابقات شیراز هر سال میزبان مسابقات رالی خاورمیانه خواهد شد، گفت: مسابقات رالی شیراز، نخستین مسابقه حرفه‌ای بین‌المللی رالی در ایران است که فدراسیون جهانی، شیراز را برای این مسابقات برگزید.
مهرعلی افزود: برای مسابقات بین‌المللی رالی شیراز 30 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به تیم‌های اول تا سوم تعلق می گیرد.
وی با بیان اینکه مسابقه امسال، برای تیم‌های شرکت کننده ی سال آینده امتیاز محسوب می‌شود، افزود: افرادی از ایران در این مسابقات حضور می‌یابند که در مسابقات رالی قهرمانی ‌کشور حضور موثر داشته‌اند.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران با بیان اینکه بیش از 10 تیم از ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: برای نخستین ‌بار در تاریخ برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه دو تیم ایرانی بانوان با حجاب اسلامی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: