ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:43 | سپتامبر17 تهران

حفظ حقوق مردم و دستاوردهای هسته ای ایران خط قرمز ماست

تاریخ: 20:13, 19-09-2014.

تهران. آدینه، 19 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 28 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با تأکید برغیر قابل مصالحه بودن حفظ حقوق مردم ایران و حفظ دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایرانی که خط قرمز است ابراز امیدواری کرد با راه حل های احتمالی بتوان به تفاهم رسید.
بنابراین گزارش، عباس عراقچی درباره خوشبینی به مذاکرات در نیویورک گفت: از سه شنبه این هفته  مذاکراتی در نیویورک هم به صورت دو جانبه و هم در سطح 1+5 در حال برگزاری است و همانطور که گفته شده در برخی موضوعات اختلافات جدی است و با توجه به مشورت هایی که در یک ماه گذشته انجام شده و دیدارهای دو جانبه با آمریکا و اروپا و روسیه امیدواریم مجموعه این مذاکرات بتواند در نیویورک موجب پیشرفت مذاکرات شود.
عراقچی تأکید کرد: حفظ حقوق مردم ایران و حفظ دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایرانی خط قرمز ماست که مصالحه نخواهیم کرد و امیدواریم با راه حل هایی که احتمالا بتوانیم به آنها برسیم به نحوی بتوانیم به یک تفاهم جامع دست یابیم که هم حقوق ما حفظ و هم نگرانی های طرف مقابل برطرف شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: