پیروزی مردم غزه از دستاوردهای دفاع هشت ساله ایران است

تاریخ: 19:28, 17-09-2014.


تهران. چهارشنبه، 17 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 26 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران معتقد است جنگ هشت ساله ایران به مردم ستم دیده دنیا این پیام را داد که می شود با دست خالی و تنهای تنها، با بزرگترین ارتش های کلاسیک دنیا رودررو شد.
بنابراین گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی مقاومت 51 روزه مردم غیور غزه گفت: این مقاومت و پیروزی بدون تردید از دستاوردهای دفاع هشت ساله ایران در برابر دشمن است.
وی گفت: رژیم اسرائیل ظاهراً از شکست های قبلی خود در مواجهه با مردم غزه و لبنان درس عبرت نگرفته بود و فکر می کرد با جبران برخی نقاط ضعف خود می تواند مقاومت را در هم بشکند اما جنگ 51 روزه نشان داد ایستادگی مردم در برابر ارتش های کلاسیک می تواند هر نوع ارتشی با هر نوع تجهیزاتی را به شکست بکشاند.
فرمانده کل سپاه گفت: الحمدلله ایستادگی در برابر ظلم به خوبی در دنیا جا افتاده و حتی در کشورهای غیر اسلامی نیز در حال گسترش است.
سردار سرلشکر جعفری درباره اظهارات پنتاگون در قبال بودجه نظامی ایران گفت: برآورد توان نظامی ما با برآورد توان دیگر کشورها را نمی توان تنها با بودجه سنجید.
وی گفت: زیرا آنها توان دفاعی خود را متکی بر سلاح و تجهیزات می دانند اما ما متکی به ایمان، انگیزه، اقدام نرم افزاری و البته سلاح می دانیم.
فرمانده کل سپاه گفت: این نوع آمادگی دفاعی ما خیلی احتیاج به بودجه ندارد اما چون بازدهی این بودجه نیز زیاد است، دشمنان احساس خطر می کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است توسعه آمادگی دفاعی خود را با هدف بازدارندگی انجام می دهد ، بنابراین قوی شدن ایران تهدیدی برای کسی نیست به جز کسانی که نگاه تجاوزکارانه به کشور ما دارند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: