ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:52 | جولای02 تهران

ابراز تمایل سرمایه گذاران ایتالیا به فعالیت در ایران

تاریخ: 16:24, 15-09-2014.

تهران. دوشنبه، 15 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 24 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایتالیایی بر توسعه روابط اقتصادی استان فارس و ایتالیا تأکید کردند.
بنابراین گزارش، جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایتالیا شنبه شب با مسئولان استان فارس دیدار و درخصوص توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری گروه ایتالیایی در پروژه‌های نفت و گاز استان فارس تبادل نظر و توافق کردند.
آقای تاجگردون، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: این گروه سرمایه گذاری کشور ایتالیا با دو رویکرد انتقال دانش فنی و سرمایه گذاری غیرمستقیم، مشارکت در طرح های اقتصادی استان فارس را خواستارشدند.
تاجگردون افزود: زمینه های نفت و گاز و مشتقات آن، تولید لوله های انتقال آب و سازه های ساختمانی از جمله موضوعات مورد علاقه سرمایه گذاران بود که در دیدار این گروه با مسئولان استان در خصوص تأمین منابع مالی به صورت فاینانس مذاکره شد.
وی گفت: وجود ذخایر قابل توجه نفت و گاز در این استان نظر این سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس افزود: مدیریت ارشد استان فارس هم حمایت ویژه ای از سرمایه گذاری خارجی و فاینانس دارد.
تاجگردون بر لزوم برگزاری نشست های متعدد با این گروه سرمایه گذاری تأکید کرد و گفت: ستاد سرمایه گذاری این استان نیز نحوه حمایت و پشتیبانی از این گروه برای سرمایه گذاری در حوزه های تخصصی را مورد بررسی دقیق قرار خواهد داد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: