ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:36 | جولای07 تهران

پیروزی ارزشمند والیبال ایران برابر صربستان

تاریخ: 14:10, 15-09-2014.


تهران. دوشنبه، 15 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 24 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی بر صربستان به مرحله نهایی جام جهانی گام نهاد.
بنابراین گزارش، چهارمین دیدار تیم های صعود کننده به مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان دیشب در دو گروه هشت تیمی این رقابت برگزار شد که تیم ملی والیبال ایران در حساس ترین مسابقه گروه خود به مصاف صربستان رفت و موفق به شکست سه بر یک این تیم شد.
ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار که در سالن اتلانتیک لهستان برگزار شد سه بر یک به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به 15 برسانند و با قرارگرفتن در رده سوم گروه خود و بالاتر از آمریکا، صربستان، آرژانتین، ایتالیا و استرالیا به مرحله سوم و نهایی جام جهانی والیبال بروند.
شاگردان اسلوبودان کواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران در ست های اول، سوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و در ست دوم 25 بر 22 مغلوب حریف خود شدند.
ایران با ترکیب ‌آشنای فرهاد قائمی، سعید معروف، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، سید محمد موسوی و فرهاد ظریف، برای حفظ آخرین امیدهای خود برای صعود به مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان از به مصاف صربستان رفت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: