ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:00 | اکتبر02 تهران

گفتگوی ایران و روسیه درباره نسل جدید سامانه موشکی اس 300

تاریخ: 11:51, 23-02-2016.

وزیردفاع روسیه، پیام ویژه رئیس جمهورروسیه رابه آقای روحانی، منتقل کرد که ناظر برتحولات منطقه ومسائل 2جانبه است.
بنا بر این گزارش، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره ارسال پیام ویژه رئیس جمهور روسیه به رئیس جمهوری اسلامی ایران توسط وزیر دفاع این کشور گفت: روابط ایران  و روسیه نمادی از روابطی نزدیک بوده و تبادل نظرات به صورت مستمر بین دو کشور در حال انجام است .
آقای جابری انصاری در ادامه نشست خبری خود افزود: وزیر دفاع روسیه در سفر خود به تهران پیام ویژه ای از طرف آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به آقای روحانی رئیس جمهور ایران منتقل کرد که ناظر بر تحولات منطقه ای و مسائل دو جانبه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه به لحاظ سیاسی در عالی ترین سطوح است تلاش برای گسترده تر کردن زمینه های همکاری های اقتصادی و تبادلی میان تهران و مسکو در جریان است و یکی از این زمینه های در حال گفتگو و رایزنی مشترک، موضوع نیازهای دفاعی ایران است که گفتگوهایی میان مقامات دو کشور ـ هم در سفر وزیر دفاع کشورمان به مسکو و هم در سفر وزیر دفاع روسیه به تهران ـ در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از این مسائل که در حال گفتگو میان مقامات ایران و روسیه بوده و هست موضوع نسل جدید سامانه موشکی اس 300 است که بر حسب توافقات در زمان خود، تفاصیل و جزئیات آن به اطلاع افکار عمومی می رسد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: