ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:32 | سپتامبر20 تهران

ایران دور دوم جام جهانی والیبال را با پیروزی بر استرالیا آغاز کرد

تاریخ: 16:31, 11-09-2014.


تهران. پنجشنبه، 11 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 20 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تیم ملی والیبال ایران از مرحله دوم رقابت های جهانی 2014 عصر دیروز به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت و موفق شد در نمایشی برتر با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دهد.
بنابراین گزارش، ملی‌پوشان ایران در یک بازی روان قدرت خود را به حریف دیکته کرده و با امتیازهای 25- 23 ، 25- 21، 21-25 و 25- 17 حریف خود را شکست دادند.
ملی‌پوشان ایران در دور مقدماتی 4 پیروزی برابر آمریکا، ایتالیا، بلژیک و پورتوریکو کسب کردند و تنها یک شکست مقابل فرانسه داشتند. در مقابل
استرالیا که در این مرحله نسبت به 7 تیم دیگر امتیاز کمتری دارد برای صعود به دور نهایی باید همه حریفان خود را شکست دهد. از این رو این تیم انگیزه زیادی برای پیروزی بر شاگردان اسلوبودان کواچ داشت اما برخلاف بازیهای مقدماتی المپیک لندن، استرالیا مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت.
تیم ملی والیبال ایران با پیراهن سفید و ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، آرمین تشکری، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف بازی را آغاز کرد.
همچنین استرالیا با ترکیب آیدان زینگل، تراویس پاسیر، توماس ادگار، هریسون پیاگوک، آدام وایت، لوک پری به میدان رفت.
تیم ملی والیبال ایران در ادامه این رقابت ها امروز پنج شنبه به مصاف شاگردان خولیو ولاسکو، مربی سابق خود در تیم ملی آرژانتین می رود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: