ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:26 | جولای07 تهران

ایران، سالانه 30 کیلومتر خط مترو تهران را گسترش می دهد

تاریخ: 10:25, 21-10-2014.

تهران. سه شنبه، 21 اکتبر 2014 میلادی برابر با 29 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزوده شدن سالانه 30 کیلومتر خط جدید به شبکه ریلی متروی تهران و همگام با این توسعه، توجه به سرعت امدادرسانی برای هر سانحه احتمالی در شبکه مترو خبر داد.
بنابراین گزارش، محسن نایبی، در آیین پایانی همایش بین المللی حمل و نقل ریلی و تجلیل از برگزیدگان این صنعت افزود: خطوط سه و چهار مترو تهران با سرعت در حال توسعه است.
وی همکاری صاحبنظران و مسئولان سازمان های امدادی را برای افزایش ایمنی در شبکه ریلی درون شهری تهران خواستار شد و تصریح کرد: در سوانحی که در گذشته داشته ایم کارکنان مترو به سرعت در محل حاضر شدند اما برای دسترسی آسان دیگر سازمان های امدادی به داخل مترو باید تدبیر اندیشیده شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: افزایش امکانات و فناوری های نوین امدادی در داخل ایستگاه ها و خطوط متروی در کنار پیش بینی راه دسترسی اضطراری برای سازمان های امدادی در برنامه توسعه ای شبکه ریلی درون شهری تهران باید در نظر گرفته شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: