نماینده جدید فائو در ایران با وزیر امور خارجه دیدار کرد

تاریخ: 14:39, 09-09-2014.


تهران. سه شنبه، 9 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 18 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرناگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ریموند ناکوزی، نماینده جدید فائو در جمهوری اسلامی ایران با دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دیدار و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.
وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش سازمان خواربار جهانی فائو در تجهیز و توسعه کشاورزی، جنگلداری ، شیلات ، محیط زیست و مدیریت آب ، از گسترش همکاریهای جمهوری اسلامی ایران با فائو در بخش های مختلف استقبال کرد. وی مدیریت آب را یکی از موضوعات مهم منطقه ای و جهانی برشمرد وآمادگی ایران برای تقویت همکاریها، مشارکت در طرح ها و پروژه های منطقه ای و تبادل اطلاعات در زمینه های مورد علاقه و تخصصی فائو را اعلام نمود.
ریموند ناکوزی، نماینده جدید فائو در تهران در این دیدار خواستار مساعدت، همکاری و مشارکت جمهوری اسلامی ایران در طرح های و برنامه های فائو گردید. وی با اشاره به سوابق همکاری جمهوری اسلامی ایران با سازمان خواربار جهانی، ابراز امیدواری نمود تا تهران در جهت تبیین و تعیین خط مشی کلان فائو در سطوح منطقه ای و دوجانبه کماکان پیشگام باشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: