ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:14 | مه04 تهران

در ایران اولین گروه از زائران حج عازم شهر مدینه شدند

تاریخ: 15:39, 05-09-2014.


تهران. جمعه، 5 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 14 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اولین گروه از زائران ایرانی خانه خدا ساعت 8 و 30 دقیقه بامداد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران عازم مدینه منوره شدند.
بنابراین گزارش، با حضور سیدعلی قاضی‌عسگر، مراسم بدرقه زائران خانه خدا انجام شد.
قاضی‌عسگر با بیان این که زائران باید به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند، گفت:‌ ما همه ساله شاهد هستیم در آستانه حج افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه مطالبی را منتشر می‌کنند که زیبنده کشور ما نیست.
وی افزود: ما یک کشور قدرتمند و توانمند هستیم و وجهه ایران اسلامی در منطقه مهم و تاثیرگذار است و ما در چنین شرایطی تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای اتحاد امت اسلامی استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به شعار حج امسال گفت: حج، معنویت، خودباوری و اتحاداسلامی  شعار حج امسال است و ما به دنبال تحول روحی و اخلاقی هستیم و هرگز مسائل فرقه‌ای نباید مطرح شود.
سرپرست حجاج ایرانی ادامه داد: نکته پایانی این است که ما تمام تلاش‌مان را برای رفاه و آسایش حجاج به کار گرفته و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در تلاش بودند و بر اساس گفته‌های مقامات سعودی، نظم حج کشور ما همواره بی‌نظیر بوده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: