ایران برای سالم سازی محیط کار برای زنان اقدام میکند

تاریخ: 16:55, 04-09-2014.


تهران. پنجشنبه، 4 سپتامبر 2014 میلادی برابر با 13 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دولت جمهوری اسلامی ایران برای سالم سازی محیط کار برای زنان برنامه های گوناگون را راه اندازی کرده است.
شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز ضمن انجام یک سفر کاری در استان خراسان رضوی و شرکت در کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران در گناباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:
در سالم سازی محیط کار برای زنان هیچ کسی تردید ندارد فقط اختلاف بر سر روشها است که باید بهترین روش کارشناسی شده را برای تحقق این امر مهم بکار برد.
دختران ایران در زمینه تحصیلات عالی به توانمندیهای بسیار خوبی دست یافته اند لذا بی توجهی نسبت به این سرمایه اجتماعی دور از عقلانیت است
وی در باره مشارکت زنان در حوزه های اجتماعی چنین گفت: امروز دختران و زنان ما قابلیتهای علمی و اجتماعی خود را به ثبوت رسانده اند لذا دولت در خصوص اشتغال و مشارکت آنها برنامه های متنوعی دارد و در حوزه معاونت زنان نهاد ریاست جمهوری برنامه های متنوعی در مورد خانواده و اشتغال زنان اجرا شده است.
مولاوردی در خصوص تعارض مسوولیتهای خانوادگی زنان و مشارکت اجتماعی و اشتغال آنها، افزود: بنای دولت یازدهم بر این است که بین مسولیتهای اجتماعی و خانودگی زنان توازنی صورت گیرد و این امر نیاز به برنامه ریزی اساسی دارد

به اشتراک گذاشتن اخبار: