ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:06 | جولای04 تهران

ایران اولویتهای سرمایه گذاری در بخشهای صنعت و معدن را اعلام کرد

تاریخ: 14:02, 30-08-2014.

تهران. شنبه 30  اگوست 2014 میلادی برابر با 8 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تولید هواپیماهای سبک، خودرو و موتورسیکلت برقی و باطری خودرو جزء 217 اولویت صنعتی و معدنی ایران برای سرمایه گذاری تعیین شده است.
بنابراین گزارش به نقل از خبرگزاری مهر، حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید زیادی بر جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در بخش صنعت و معدن دارد و براین اساس فهرست اولویت های سرمایه گذاری حوزه صنعت و معدن در سال 93 تهیه شده است که در این میان، فهرست این اولویت ها به تفکیک گروه‌های صنعتی و معدنی مطرح شده به طوری که در گروه اکتشاف معدنی 4 مورد، گروه استخراج معادن 2 مورد، فلزات و مصنوعات فلزی 21 مورد و گروه کانی های غیرفلزی نیز 37 اولویت سرمایه گذاری تعیین شده است.
وی با تأکید بر حمایت‌هایی که از کل تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به عمل خواهد آمد به تشریح جزئیات طرح‌های گروه خودرو و نیرومحرکه پرداخت و گفت: تولید انواع پلوس خودرو، گیربکس اتوماتیک خودرو، مدلاتور سیستم ترمز ضدقفل، تولید خودرو و موتورسیکلت برقی، کمک فنر متناسب با تکنولوژی روز، انژکتور خودرو، سوپرشارژ، انواع بلبرینگ و رولربرینگ، دامپ تراک معدن، هواپیماهای سبک، ایربگ جهت ایمنی خودرو با کلیه قطعات مربوطه، موتور بنزینی و دیزلی جهت خودروهای سبک متناسب با تکنولوژی روز دنیا، خودروی ون بنزینی و دیزلی و مینی بوس در این اولویت بندی قرار گرفته است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: