ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:59 | جولای07 تهران

فروش اجساد اعدام شده گان منبع درآمد جدید داعش درعراق است

تاریخ: 16:36, 27-08-2014.


تهران. چهارشنبه، 27  اگوست 2014  میلادی برابر با 5 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، گروه تروریستی داعش در مناطق تحت تصرف خود درعراق در ازای مبالغ هنگفت اجساد افراد اعدام شده را به خانواده کشته شدگان تحویل می دهد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا با استناد به منابع محلی عراق، خانواده ی فردی به نام ابوداوود، که یکی از اعضای ارشد گروه نقشبندیه بود، برای تحویل گرفتن جسد وی و اجساد سه تن از همراهانش از طریق یک واسطه به داعشی ها 50 هزار دلار پرداخت کرده است.
گفته می شود که مرد مذکور و سه تن همراهش دو هفته قبل در نزدیکی منطقه السعدیه در شمال بعقوبه از سوی نیروهای داعش دستگیر و اعدام شدند.
منبع محلی در عراق افزده است که داعش برای تحویل دادن اجساد این چهار نفر 150 هزار دلار تقاضا کرده بود اما واسطه ها توانستند این مبلغ را تا 50 هزار کاهش دهند.
گروه داعش منطقه السعدیه را سه ماه قبل تحت تصرف خود قرار داد و به اعدام سرکردگان گروه های مسلحی که با آنها رقیب بودند، اقدام کرد و نقشبندیه یکی از این گروه های مسلح به شمار می رود.  
گفته می شود که مبادله اجساد اعدام شدگان در ازای مبالغ هنگفت، از طریق واسطه هایی که به سرکردگان داعش ارطبات نزدیک دارند، صورت می کیرد.      

به اشتراک گذاشتن اخبار: