ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:41 | مه20 تهران

آتش سوزی گسترده در تهران

تاریخ: 12:45, 16-08-2014.


تهران. شنبه 16  اگوست 2014 میلادی برابر با 25 مرداد 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، آتش سوزی گسترده ای در انبار بزرگ چوب جنوب تهران روی داد.
بنا بر این گزارش، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار بزرگ چوب، جعبه و کارتن در جنوب پایتخت خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات برای اطفای این حریق گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش مهار و به طور کامل اطفا شد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره گفت:‌ وقوع یک مورد حادثه حریق انبار در ساعت 7:54 صبح دیروز جمعه به مرکز فوریت‌های 125 اطلاع داده شد که با توجه به نوع حادثه ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان پنج ایستگاه را به همراه سه تانکر آب به محل اعزام کرد.
وی محل حادثه را یک انبار بزرگ چوب، جعبه و کارتن در بزرگراه آزادگان، جاده خلازیل اعلام کرد و افزود: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که حریق در یک انبار چهار هزار متری مملو از جعبه و کارتن رخ داده و شدت آن به حدی است که بیش از هزار متر مربع از آن کاملا شعله ور است و شعله‌های آتش در حال سرایت به انبارهای مجاور است.
ملکی با بیان اینکه این حادثه در حوالی ساعت 12 ظهر امروز به پایان رسید، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه داده و علت حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.
به گفته وی در جریان این حادثه مورد مصدوم و فوتی گزارش نشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: