لایحه حمایت از تولید تسلیم دولت شد

تاریخ: 17:52, 11-07-2014.

تهران. جمعه، 11 جولای 2014 میلادی برابر با 20  تیر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، روز گذشته لایحه حمایت از تولید در چارچوب الزامات اقتصاد مقاومتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تسلیم دولت شد.
علی یزدانی، معاون توسعه مدیریت، منابع و اموراستان ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت پنج شنبه شب، در حاشیه آیین تجلیل از برترین های بخش صنعت و معدن استان سمنان در مهدیشهرگفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت این لایحه را بر اساس نظرات و کار دقیق کارشناسی و استفاده از تشکل های صنعتی و معدنی، تنظیم و به دولت برای تصویب ارائه کرده است.

وی گفت: با توجه به نظر رییس جمهور پیش بینی می شود این لایحه تا اواخر تیر در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارائه شود. در این لایحه، از جمله ابعاد مختلف مسایل صنعتی، معدنی و تولیدی دیده شده و در آن مسایلی نظیر تسهیلات ارزی و ریالی، معافیت های قانون مالیات، تسهیلات در کار سرمایه گذاران معدنی، صادرات، جوائز صادراتی پیش بینی شده است.

یزدانی نقش وزارت صنعت و معدن را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم خواند و حجم صادرات کشور در سه ماهه اول امسال را 11 میلیارد و 800 میلیون دلار بیان کرد و گفت: این صادرات در بخش کالا و معیانات گازی نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: