ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

21:07 | مه05 تهران

برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مازتدران

تاریخ: 15:10, 11-07-2014.

تهران. جمعه، 11 جولای 2014 میلادی برابر با 20  تیر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. هادی شیخ سلطانی. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نمایشگاه تخصصی  گردشگری سلامت و درمانی و صنایع دستی، همزمان با نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در شهرهای آمل و رامسر در استان مازندران برگزار می شود.
بنا بر این گزارش نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه در آمل روز پنجشنبه 19 تیربا حضور رییس کمیسیون گردشگری، نمایشگاهی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی مازندران و مسئولان محلی در اتاق بازرگانی آمل برگزار شد.
محمد کاوه، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران در این نشست گفت: شهرستان آمل به عنوان میزبان نمایشگاه تخصصی سلامت در نظر گرفته شده است و این نمایشگاه هم در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال ایران برپا خواهد شد.
وی افزود: در این نمایشگاه که روز 28 مرداد برپا می شود، تجهیزات پزشکی و دارویی، داروهای تولید ایران، طب سنتی و گیاهان دارویی ایران و مازندران به نمایش گذاشته می شوند و شهرستان رامسر به عنوان میزبان نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت، ومیزبانی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری را نیز به عهده دارد.
کاوه زمان برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری را 27 مرداد همزمان با گشایش کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت اعلام کرد.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری کنفرانس، حدود 60 مهمان خارجی از کشورهای آذربایجان، ازبکستان، افغانستان ، پاکستان ، تاجیکستان ، ترکیه ،ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در آن شرکت می کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: