پیام تبریک رئیس جمهور ایران به مناسبت صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهائی لیگ جهانی

تاریخ: 16:27, 30-06-2014.

تهران. 30 ژوئن 2014 میلادی برابر با نهم تیرماه 1393 خورشیدی. ارتاگ – به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس جمهور با صور پیامی، صعود تیم ملی والیبال ایران را به مرحله نهائی لیگ جهانی تبریک گفت. متن کامل پیام رئیس جمهور بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری به این شرح است:
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم                        
صعود فرزندان پرافتخارمان به مرحله نهائی لیگ جهانی والیبال دل مردم ایران را شاد نمود. این موفقیت ارزنده که حاصل برنامه ریزی و نگاه  بلندمدت به ورزش والیبال و برتری چشم گیر بر قدرت های بزرگ والیبال جهان و همچنین امید و باور به شایستگی جوانان عزیز ایران اسلامی است، می تواند الگویی برای سایر رشته های ورزشی باشد تا با شناسایی و پرورش نوجوانان پراستعداد کشور، شاهد استمرار پیروزی ها و سربلندی فرزندان ایران در صحنه های ورزش جهان باشیم.      
این جانب این موفقیت قدرتمندانه و شادی آفرین را به بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال تبریک گفته، تداوم سرافرازی همه عزیزان را در مراحل و مسابقات پیش رو از خداوند متعال مسألت می نمایم.      
حسن روحانی                                                          
تیم ملی والیبال ایران دیشب موفق شد تیم ملی والیبال لهستان را سه بر صفر شکست دهد واز گروه خود که در آن علاوه برایران، تیم های قدرتمند برزیل قهرمان دور قبل جهان، ایتالیا و لهستان حضور دارند، به شایستگی به مرحله نهایی صعود کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: