ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:05 | ژوئن30 تهران

مونسان: در استان ایلام 48 طرح تقویت زیرساخت های گردشگری درحال اجراست

تاریخ: 14:20, 25-10-2018.


تهران. 25 اکتبر 2018 میلادی برابر با 3 آبان ماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران اعلام کرد که هم اکنون 48 پروژه برای تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری در استان ایلام که منطقه عبور میلیون ها گردشگر به ویژه زائران می باشد در حال اجراست.
به گزارش ایرتاگ به نقل ازسایت سازمان میراث فرهنگی، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در فصل اربعین برای شرکت در نشست کارگروه گردشگری استان ایلام به این استان سفرکرده است در گفتگو با سیمای محلی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت های تردد زائران عتبات عالیات برای تمامی طول سال فرصت خوبی برای توسعه گردشگری دراستان ایلام است و باید تلاش شود سفر زائران همراه با توقف و مزیت برای استان باشد.
شایان ذکر است که استان ایلام محل عبور و خروج زائران است و سازمان گردشگری به همین دلیل کارهای متفاوتی در این بخش قلمرو ایران انجام می دهد تا زائران از خدمات مناسب بهره برداری کنند.
مونسان با بیان اینکه در حوزه زیرساخت های گردشگری توجه تنها معطوف به هتل و جاده است، افزود: در زمینه زیرساخت ها با مشکل و کمبود جدی در کشور مواجه نیستم و باید در حوزه جذب و ماندگاری گردشگران اقدام کنیم وهم چنین در حوزه تولید صنایع دستی با مشکل مواجه نیستیم و مشکل اصلی در بازاریابی و بسته بندی است البته خوشبختانه در این زمینه نیز نخبگان دانشگاهی پای کار آمده اند.
وی تاکید کرد: در سفر به این استان تصمیم گرفته شد یک موزه در ایلام احداث شود که می تواند بخشی از رشادت های مردم در دفاع مقدس را به نمایش بگذارد، ثبت ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته به اوج تولید و فروش این محصول صنایع دستی کمک می کند و توجه ملی مشتریان به ان افزایش می یابد

به اشتراک گذاشتن اخبار: