ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:58 | مه20 تهران

بیشترین درصد تجهیزات پلیس ایران تولید داخلی است

تاریخ: 17:41, 25-09-2018.


تهران. 25 سپتامبر 2018 میلادی برابر با 3 مهر 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
علیرضا علی آبادی مدیرعامل شرکت ناجی پاس وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی- ناجا اظهار کرد که 85 درصد تجهیزات پلیس ایران با اتکا به دانش و توان جوانان کشور طراحی و تولید می شود و تجهیزات نیروی انتظامی در مقایسه با دیگر کشورها در جایگاه بالایی قرار دارد.
وی در این باره اخیراً در نشست خبری از برپایی فریب الوقوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی خبر داد و افزود: تجهیزات پلیس ایران از لحاظ کمی و کیفی به روز بوده و با استفاده از فناوری روز دنیا دارای ظرفیت های بالایی در همه عرصه ها است.
قراراست نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی در روزهای 9 تا 12 مهرماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار شود که به روز رسانی، توسعه و ارتقا کمی و کیفی تجهیزات پلیس، استفاده از فناوری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است و در این دوره از نمایشگاه 17 رده تخصصی پلیس نیز حضور خواهد داشت.
به گفته علی آبادی این نمایشگاه در قالب 350 غرفه در فضایی به ابعاد 18 هزار مترمربع برپا می شود و 193 برند و حدود پنج هزار تجهیزات پلیسی و ایمنی طراحی و ساخته شده و دیگر ملزومات مورد نیاز پلیس در این نمایشگاه عرضه می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: