ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:55 | سپتامبر20 تهران

گشایش مرکز دایمی نمایشگاهی ایران در بغداد

تاریخ: 11:19, 22-01-2019.


تهران. 22 ژانویه 2019 میلادی برابر با 2 بهمن 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلکراف ایران
در شهر بغداد برای نخستین بار یک مرکز دایمی نمایشگاهی بازاریابی و صادرات کالاهای ایران در عراق گشایش یافت
به گزارش ایرتاگ به نقل از منابع خبری در این مرکز قرار است هر هفته یک نمایشگاه تخصصی در رشته و حوزه های مختلف برگزار شود که ضمن عرضه و معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت های ایرانی، زمینه ارتباط بهتر، بازاریابی و همکاری با طرف های عراقی فراهم شود.
نمایشگاه های تخصصی کیف، کفش و چرم، فرش ماشینی، مبلمان اداری، سنگ، برق و نیروگاه، شش نمایشگاهی است که به ترتیب از امروز تا پایان سال جاری در این مرکز برپا خواهد شد.
براساس برنامه و جدول زمانبندی اعلام شده، 24 نمایشگاه تخصصی دیگر نیز در طول سال 1398 در این مرکز برپا خواهد شد.
الموسوی معاون وزیر تجارت عراق در مراسم افتتاح این مرکز، با قدردانی از مواضع و حمایت های جمهوری اسلامی از کشورش، برپایی مرکز دایمی نمایشگاهی ایران در بغداد را گامی مهم برای آشنایی هر چه بیشتر فعالان عراقی با محصولات و توانمندی های صنعتی و تولیدی ایران دانست.
ناصر بهزاد، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق گفته است که این مرکز امکانات بسیاری خوبی برای معرفی تخصصی فعالیت های و آشنایی و ارتباط فعالان اقتصادی دو کشور در نظر گرفته است و استفاده از ظرفیت این مرکز، زمینه را برای توسعه صادرات غیر نفتی، همکاری های مشترک در بخش سرمایه گذاری، ارتقا تعاملات اقتصادی بیش از پیش فراهم می کند

به اشتراک گذاشتن اخبار: