ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:38 | مه19 تهران

افزایش پروازهای ایران و آلمان به 22 پرواز در هفته

تاریخ: 10:26, 30-10-2014.


تهران. پنجشنبه، 30 اکتبر 2014 میلادی برابر با 8 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اخیرا پروازهای میان ایران و آلمان تا 22 پرواز در هفته افزایش یافته است
بنابراین گزارش، مرتضی دهقان، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ایران،اظهار داشت: در حال حاضر 18 پرواز در مسیر ایران و آلمان به صورت هفتگی برقرار است.
وی افزود: 11 پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی از جمله ایران ایر و ماهان از تهران به مقاصد هامبورگ، کلن، فرانکفورت، دوسلفدورف و 7 پرواز توسط شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از فرانکفورت به تهران در هفته در حال انجام است.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ایران افزود: با توجه به افزایش تقاضای بازار و درخواست شرکت های هواپیمایی خارجی برای پرواز به ایران، شرکت هواپیمایی ( جرمانیا ) متقاضی برقراری پرواز از آلمان به ایران است.
دهقان، خاطرنشان کرد: با توجه به موافقتنامه های هوایی دو کشور مجوز پرواز صادر شده و قرار است این شرکت به زودی چهار پرواز در هفته در مسیرهای منتهی به دوسلدورف، هامبورگ و برلین به تهران و مشهد مقدس را آغاز کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: