ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

12:24 | جولای07 تهران

جام جهانی کشتی فرنگی 2016 در شيراز

تاریخ: 15:18, 26-12-2014.

تهران. جمعه 26 دسامبر 2014 میلادی برابر با  5 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رییس فدراسیون کشتی ايران، شیراز را به عنوان نامزد میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2016 معرفی کرد .
رسول خادم در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: با توجه به شرایط و جایگاه شیراز در کشتی فرنگی، این شهر را به عنوان نامزد میزبانی رقابت های جام جهانی 2016 معرفی می کنیم.
وی با بیان اینکه امکانات و توانایی شیراز با حمایت مسئولان پاسخگوی این میزبانی خواهد بود گفت: کشورهای روسیه و آمریکا نیز کاندیدای این میزبانی خواهند بود.
خادم با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات جهانی در شهری غیر از تهران فشار بر فدراسیون را زیاد می کند گفت: حدود هشت تیم در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی شرکت می کنند که آماده کردن استانداردهای این بازی ها در هر استان باعث گسترش و پیشرفت کشتی آن منطقه می شود.
وی همچنین با اشاره به انجام کارهای زیربنایی در کشتی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال 94 کار مشترکی با وزارت آموزش و پرورش در بحث مسابقات آموزشگاه ها انجام خواهیم داد که با این روش توجه به کشتی را به سنین پایین می کشانیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: