ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:51 | سپتامبر20 تهران

ایران 200 راهنما در اماکن تاریخی و گردشگری استان فارس مستقر می کند

تاریخ: 17:47, 20-03-2015.

تهران. جمعه، 20 مارس 2015 میلادی برابر با 29 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، 200 راهنما در اماکن تاریخی و گردشگری استان فارس مستقر می شوند .
بنابراین گزارش، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان فارس دیروز با بیان این مطلب افزود: برخی از این راهنماها که در اماکن تفریحی و تاریخی به کار گرفته شدند، مسلط به زبان انگلیسی بوده و راهنمایی کامل خود را به گردشگران داخلی و خارجی به‌صورت رایگان ارائه خواهند کرد.
امیری گفت: امسال با راه‌اندازی سایت ویژه ثبت‌نام و ساماندهی منازل مبله، دیگر شاهد حضور کلید به دستان در سطح شهر نخواهیم بود و هزار و 200 منزل مجاز در این زمینه به فعالیت خواهند پرداخت.
وی افزود:‌ برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در حافظیه، ارگ کریمخانی و مقبره سعدی از دیگر مواردی است که نوروز امسال در نظر گرفته شده و سعی خواهد شد تا در حد امکان از هنر هنرمندان فارس و یا هنرهای شاخص ایران استفاده شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان فارس گفت: در نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی هیچگونه صنایع‌ دستی متعلق به کشورهای دیگر عرضه نخواهد شد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: