ایران از پاکستان خواست تا با ربایندگان مرزبانان با جدیت برخورد کند

تاریخ: 21:49, 16-10-2018.


تهران. 16 اکتبر 2018 میلادی برابر با 24 مهرماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان ایرانی در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور خبر داد و از دولت پاکستان خواست با تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان مستقرند برخورد و به سرعت برای آزادی مرزبانان ایرانی و تحویل آنها اقدام کند.
سایت سپاه نیوز با انتشار این اطلاعیه تاکید کرده است که این حادثه در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت گرفت و اکنون البته عملیات تعقیب این اشرار و اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است.

در این اطلاعیه آمده است: شامگاه گذشته دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی میرجاوه استقرارداشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
برخی از گزارش ها حاکیست که 14 نفراز مرزبانان ایرانی در منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه دراستان سیستان و بلوچستان که شرقی ترین دروازه ورودی ایران به شمار می رود ربوده شده اند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: