ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:14 | مه05 تهران

بیش از 16 میلیون گردشگر از مراکز تاریخی، فرهنگی و تفریحی ایران بازدید کردند

تاریخ: 11:29, 27-03-2015.

تهران. جمعه، 27 مارس 2015 میلادی برابر با  7 فروردین 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، 16 میلیون گردشگر از مراکز تاریخی، فرهنگی و تفریحی ایران تا پایان روز پنجم نوروز امسال دیدن کردند.
بنابراین گزارش، معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایران که برای بررسی امکانات گردشگری برای مسافران نوروزی به اصفهان رفته بود درگفتگو با خبرنگاران گفت: ارتقا کیفیت خدمات گردشگری در نوروز امسال سبب توزیع سفر در ایران شد . 
آقای حسینی مکارمی با اشاره به اینکه مقصد گردشگران، مقصد های تکراری نبوده است افزود: امسال در استان هایی مثل ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری به دلیل افزایش و توسعه زیر ساخت های آمار گردشگران افزایش یافته است . 
وی تعداد بازدید کنندگان از مراکز تاریخی، تفریحی و فرهنگی را تا پایان روز پنجم نوروز 16 میلیون نفر عنوان کرد و گفت: در همه جای ایران رقابت جدی برای جذب گردشگر بوجود آمده است.
ناظر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افزود: تا پایان روز چهارم نوروز امسال بیش از 16  میلیون و 500 هزار گردشگر در مراکز اقامتی رسمی اسکان یافتند.
آقای حسینی مکارمی از اصفهان به عنوان الگویی کشوری برای تامین امنیت و آرامش مسافران ایران یاد کردو گفت: حذف چادر خوابی و ایجاد امنیت، آرامش و اسکان مسافر یکی از اولویت های گردشگری است که باید در همه جای ایران به آن توجه شود.
معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از وصول 280  شکایت از مراکز اقامتی، خدمات مسافرتی و مسافری هم خبر داد و گفت: به 85 درصد این شکایات رسیدگی و رضایت مسافران جلب شد.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان هم در حاشیه این بازدید از بهره برداری 8 هتل در اصفهان تا پایان امسال خبر داد و گفت:با بهره برداری از این هتل ها که پیشرفت 70 درصدی دارد 3 هزار تخت به تخت های هتلی اصفهان اضافه می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: