ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:10 | مه17 تهران

احتمال ادامه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 بعد از دهم تیرماه

تاریخ: 02:28, 28-05-2015.

تهران. پنج شنبه، 28 می 2015 میلادی برابر با 7 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون وزیر امور خارجه ایران از احتمال ادامه مذاکرات بعد از دهم تیر ماه خبر داد.
بنابراین گزارش، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران دیروز در بدو ورود به فرودگاه وین با بیان اینکه تا مهلت دهم تیرماه کار ادامه پیدا خواهد کرد و ممکن است حتی فراتراز آن هم برود، گفت: ما مقید به زمان نیستیم بلکه مقید به این مساله هستیم که یک توافق خوب با جزئیاتی که مطلوب ما هست حاصل شود، هرچند زمان زیادی طلب کند.
عراقچی همچنین گفت: در این دور از گفتگوها همه موضوعات روی میز است و ما همه را همزمان به پیش می بریم .
وی افزود: موضوع تحریم ها، مسائل مربوط به هسته ای ، جدول زمانی و بحث کمیسیون مشترکی که باید برای پیگیری این مسائل شکل بگیرد، موضوعاتی هست که همزمان روی میز است.
عراقچی گفت: ممکن است امروز نمایندگان کشورهای دیگر به مذاکرات ملحق شوند اما اکنون طرف مذاکره کننده ما، خانم هلگااشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا است.
معاون وزیر خارجه ایران در پاسخ به این سئوال که درصورت پایان یافتن کار پیش نویس متن نگارش، مرحله بعدی چه خواهد بود، نیز گفت: وقتی که کارنگارش پیش نویس تمام شود و مورد موافقت قرار گیرد، توافق نهایی را خواهیم داشت و این کاری است که هنوز ما در نقطه ای نیستیم که بتوانیم بگوییم که بسرعت تمام می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: