ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:58 | سپتامبر19 تهران

همزمان با روز سیزده بدر بوستان 1400 هکتاری یاس تهران گشایش یافت

تاریخ: 10:30, 02-04-2015.

تهران. پنج شنبه، 2 آوریل 2015 میلادی برابر با  13 فروردین 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری،  بوستان بزرگ جنگلی یاس در دو منطقه شمالی شرقی تهران امروز پنج شنبه همزمان با روز طبیعت افتتاح  شد.
بنابراین گزارش، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره با اینکه این بوستان از تقاطق خیابان استقلال - بزرگراه بابایی شروع می شود و تا لشکرک ادامه دارد، گفت: این بوستان 1400 هکتاراست و افتتاح آن با حضور مردم از ساعت سه بامداد امروز در روز طبیعت انجام شد.
امرودی افزود: منطقه جنوبی این بوستان شامل دو بخش یاس فاطمی و یاس علوی است و 200  هکتار است که در منطقه چهار قرار دارد. این بخش جنوبی از بوستان پلیس شروع و تا اتوبان بابایی ختم می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: این بخش جنوبی بوسیله زیر گذر به بخش شمالی بوستان که 1200 هکتار است متصل می شود. بخش شمالی نیز شامل سه بخش یاس محمدی، یاس رضوی و یاس نبوی است که در آن گونه های بسیار زیبای گیاهی وجود دارد. 
امرودی افزود: نزدیک به سه هزار نفر از همکاران در شهرداری، بیست و پنج روز است که  در سه شیف در این بوستان در حال کار هستند. 
وی گفت: اقدامات خوبی در حوزه حمل و نقل، فرهنگی، راه ها، سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در بوستان یاس صورت گرفته که تمام این امکانات آماده و رایگان هستند.
امرودی با اشاره به وجود 2200 بوستان در سطح تهران اعلام کرد: شهرداری تهران از این تعداد 1300 بوستان را برای روز طبیعت آماده کرده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: