سقوط مرگبار یک هواپیمای مسافربری ایران 140 درتهران

تاریخ: 19:22, 10-08-2014.

تهران. 10 اگوست 2014 برابر با 19 مرداد 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ - خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ایران 140 (آنتونف 140) امروز صبح یکشنبه، همه 48 سرنشین آن کشته شده اند.
حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران کفت: 9 نفر از سرنشینان به بیمارستان های پیامبر و امام خمینی منتقل شدند و به دلیل وضع وخیم سلامتی در آن جا فوت کردند..
به گزارش یک منبع، هواپیمای مسافربری ایران 140 که از تهران به سوی شهر طبس پرواز داشت، هنگام برخاستن از زمین فرودگاه مهرآباد درمحوطه درخت کاری شده ی یک منطقه غیرمسکونی نزدیک فرودگاه در شهرک آزادی تهران، سقوط کرد.
خبرنگار ایرنا گزارش کرد ه است که تنها دم هواپیمای دچار سانحه شده سالم مانده است.
دکتر امین صابری نیا، یک تن پزشک مراقب این مصدومان گفت: تمام افرادی که از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند، مسافران هواپیما بوده و شهروندان نبوده اند و 7 تن از کشته شدگان کودک می باشند.
به گفته یک منبع، به محض سقوط هواپیمای مسافربری ایران 140 یک تیم کارشناسی از سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی علت حادثه به شهرک آزادی اعزام شدند و در محل سقوط هواپیما، مشغول بررسی هستند.  
گفته می شود که هواپیمای سانحه دیده به احتمال زیاد متعلق به شرکت هواپیمایی تابان است. شرکت سپاهان متعلق بودن این هواپیما به سپاهان را تکذیب کرد.
جعبه سیاه هواپیمای دچار سانحه شده تا کنون پیدا نشده است.  

به اشتراک گذاشتن اخبار: