در درگیری کردستان ایران 11 تروریست و 5 پاسدار کشته شدند

تاریخ: 09:35, 29-06-2016.

تهران. چهارشنبه، 29 ژوئن  2016 میلادی برابر با 9 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در درگیری نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با یک گروه تروریستی در استان کردستان 11 نفر از تروریست ها و 5 نفر از نیروهای سپاه پاسداران کشته شدند.
بنا بر این گزارش، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگوی با خبرنگاران، با اشاره به انهدام گروهک 11 نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب ایران طی عملیات سپاه پاسداران در استان کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این گروهک از 3 روز پیش در منطقه سروآباد آغاز و تا ظهر دیروز ادامه داشت.
وی تاکید کرد: در این عملیات همه 11 نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک بدست نیروهای ما افتاد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، کاوه جوانمرد که از فرماندهان ضدانقلاب ایران اشرار مسلح بود توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.
سردار پاکپور همچنین اعلام کرد که رزمندگان سپاه پاسداران ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

در این عملیات 3 نفر از نیروهای بومی سپاه پاسداران ایران کشته شدند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: