نخستین طولانی ترین خط پرواز بدون توقف جهان مسیرسنگاپور- نیویورک خواهد بود

تاریخ: 11:33, 11-10-2018.


تهران. 11 اکتبر 2018 میلادی برابر با 19 مهرماه هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
طولانی ترین خط پرواز بدون توقف در جهان به مدت 19 ساعت از امروز پنجشنبه در مسیر سنگاپور به مقصد نیویورک آمریکا افتتاح می شود.
به گزارش ایرتاگ به نقل از خبرنگار ایرنا، نخستین پروازطولاتی ترین بدون ایست شامگاه پنجشنبه صورت می گیرد. قرار است از ماه آینده علاوه بر مسیر سنگاپور- نیویورک، به شهرهای سان فرانسیسکو و لوس آنجلس آمریکا نیز از سنگاپور پروازبدون ایست صورت بگیرد.
شرکت هواپیمایی سنگاپور برای افتتاح این خط پیشتر 7 فروند هواپیمای غول پیکرجدید ایرباس
A350-900ULR
دو موتوره صرفا با کلاس پروازی بیزینس با ظرفیت 161 مسافر را خریداری کرده است.
شرکت هواپیمایی سنگاپور هزینه پرواز بدون توقف از سنگاپور به آمریکا را برای جذب مشتری با تخفیف ویژه در شرایط اولیه با بهای یک هزار و 40 دلار آمریکا اعلام کرده است.
شرکت های هواپیمایی آمریکایی نیز اعلام کردند از این مسیرپروازی برای دسترسی به سنگاپور و دیگر کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا استفاده می کنند.
پیش از این طولانی ترین خط پروازی در جهان به شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تعلق داشت.
هواپیمایی قطر طولانی ترین پرواز تجاری جهان با طی مسافت 14 هزار و 535 کیلومتر، از دوحه به اوکلند نیوزیلند در قاره اقیانوسیه 16 ساعت و 23 دقیقه را در سال گذشته به نام خود ثبت کرد.
این درحالی است که استرالیا اعلام کرده که در سال 2022 با افتتاح خط پروازی میان سیدنی و لندن به مدت بیش از 20 ساعت طولانی ترین خط پروازی در جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: