ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:10 | مه17 تهران

گروه هتل های اشتاین برگر آلمان، در ایران 10 هتل می سازند

تاریخ: 02:48, 30-05-2016.

تهران. دوشنبه، 30 می  2016 میلادی برابر با 10 خرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و مدیر اجرایی گروه هتل های اشتاینگن برگر آلمان در هتل اسپیناس پالاس طی قراردادی برای ساخت 10 هتل در مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران به توافق رسیدند.
بنا بر این گزارش، سلطانی فر گفت: در دو سال گذشته برنامه های گسترده ای برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر رونق گردشگری و استفاده از ظرفیت های این بخش  صورت گرفته است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران ادامه داد: تامین زیرساخت های مورد نیاز، حل مشکلات مربوط به تسهیلات ویزا و همچنین توسعه و بازسازی شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای از جمله مهمترین برنامه هایی است که در این حوزه آغاز شده است.
سلطانی فر تصریح کرد: در بخش تامین هتل و مراکز اقامتی، ایجاد هتل های 4 و 5 ستاره و افزایش 3 برابری این هتل ها در دستور کار است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی 10 سال آینده سالیانه 25 هتل 4 و 5 ستاره به مراکز اقامتی ما اضافه می شوند.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی داخلی سرمایه گذاری در این بخش را آغاز کرده است،گفت: هم اکنون 170 هتل 4 و 5 ستاره توسط بخش خصوصی داخلی در دست ساخت است، به همین سبب تفاهم نامه ای که یک ماه قبل با مسئولین گردشگری ترکیه صورت گرفت، ساخت 10 هتل 5 ستاره در شهرهای مختلف ایران به زودی اجرا می شود، این در حالی است که در حال حاضر 3 هتل توسط سرمایه گذاران عرب در شهر مشهد در دست احداث است.
وی افزود: احداث 3 تا 5 هتل توسط آذربایجانی ها در مناطقی از ایران که مقصد سفر گردشگران این کشور است به زودی آغاز خواهد شد.
پونت چات وال، مدیر اجرایی گروه هتل های اشتایگن برگر نیز گفت: کارشناسان این گروه در 6 ماه گذشته، 4 بار از ایران و شهرهای مختلف شیراز، اصفهان، تهران و شهرهای دیگر بازدید داشتند و بازار گردشگری ایران را مورد بررسی قرار داده اند.
وی افزود: ایران در این منطقه ناامن، همچون جزیره ای امن  و مملو از برترین ها، بهترین ها و فرصت هاست، این کشور در آینده یک بازار نوظهور خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: