ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:34 | اکتبر05 تهران

وضع آب و هوای ایران

تاریخ: 10:02, 09-01-2019.


تهران. 9 ژانویه 2019 میلادی برابر با 19 دی ماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
اداره کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی ایران ضمن پیش بینی بارش باران و برف در تعدادی از استانهای کشور طی امروز وفردا، از خروج سامانه بارشی در روز پنجشبنه 20 دی ماه-10 ژانویه خبر داد
احد وظیفه مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی گفت که امروز19 دی-9 ژانویه سامانه بارشی در نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی فعال خواهد بود که موجب ابرناکی و بارش باران  و در مناطق سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف می‌شود.
وی با اشاره به این که فردا 20 دی بارش در نیمه غربی همچنین مرکز کشور خاتمه می‌یابد، گفت: فردا برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از خراسان رضوی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.
مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که سامانه بارشی بعد از ظهر فردا از کشور خارج می‌شود، اظهارکرد: در آخرین روز هفته جاری  21 دی برای غالب مناطق کشور آسمای صاف پیش بینی می‌شود.
به گفته وظیفه طی امروز و فردا در دامنه های جنوبی البرز در استانهای البرز، تهران، سمنان و در برخی مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.
مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا 20 دی آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای پایتخت طی این روز 9 و 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا 21 دی آسمان پایتخت صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای این روز تهران در گرمترین و سرد ترین زمان به 8 و3 درجه سانتیگراد می‌رسد

به اشتراک گذاشتن اخبار: