ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:44 | آوریل20 تهران

ناوشكن پيشرفته دماوند رسماً به نيروی دريايی ايران پيوست

تاریخ: 12:53, 10-03-2015.

تهران. سه شنبه 10 مارس 2015 میلادی برابر با 19 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند به طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ايران در بندر انزلی پيوست.
بنابراين گزارش، گزارش به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ايران، همه مراحل طراحی، ساخت و به آب اندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند در صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ايران و با همکاری بیش از 700 مرکز صنعتی، پژوهشی، دانشگاهی، سازمان ها و صنایع مختلف وزارت دفاع جمهوری اسلامی انجام شده است.
شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع ايران (صاایران) نیز بالغ بر 25 سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی، اجرا و نصب کرده است که از این محصولات می توان به انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانه های مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستم های شناسایی و فریب و سامانه های مخابراتی و رهگیری زیر سطحی اشاره کرد.
همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، کار طراحی و نصب انواع سامانه های پدافند هوایی و سامانه های موشکی سطح به سطح را انجام داده است.
این مراسم با حضور امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: