ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:19 | آوریل27 تهران

درنمايشگاه بين المللی صنايع دستی ايتاليا از هنر ايرانی استقبال شد

تاریخ: 18:19, 11-12-2014.

تهران. پنجشنبه، 11 دسامبر 2014 میلادی برابر با 20 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از فعال ترین کشورهای حاضر در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ایتالیا معرفی شد.
بنابراين گزارش، در این نمایشگاه که از هشتم اذرماه به مدت 10 روز در شهر میلان در شمال ایتالیا برگزار شد، شماری از هنرمندان صنایع‌ دستی ايران از استان‌های خراسان رضوی، تهران، زنجان و اصفهان تولیدات هنری خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.
غرفه بزرگ ایران در این نمایشگاه که 123 کشور در ان شرکت کرده بودند با هماهنگی مرکز همکاری اقتصادی و فرهنگی ایتالیا و ایران "چیچه"، در فضایی به مساحت 300 متر مربع سازماندهی شده بود.
در روز گشایش غرفه ایران در این نمایشگاه، حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت و سید محمد جوزی سرکنسول ایران در میلان و همچنین رئیس نمایشگاه بین المللی صنایع دستی میلان حضور داشتند.
نزدیک به 4 میلیون نفر از نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع دستی میلان که یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنایع دستی در جهان محسوب می شود، بازدید کردند.
اداره کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ايران اعلام کرد حضور هنرمندان ایران در این نمایشگاه در راستای معرفی بیشتر و بهتر هنرمندان و صنعتگران ایرانی در عرصه بین المللی انجام گرفته است.
هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه اثار خود را در رشته های قلمکار، زیورآلات سنتی، سراجی سنتی، نگارگری، ملیله کاری و سرمه دوزی به نمایش گذاشتند که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت



به اشتراک گذاشتن اخبار: