ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:30 | مارس28 تهران

تراکتورهای ایرانی در زمین های کشاورزی و مراکز معدنی آفریقای جنوبی

تاریخ: 19:04, 13-11-2014.

تهران. پنجشنبه، 13 نوامبر 2014 میلادی برابر با 22 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین محموله تراکتورها و جایگاه های سوخت سیار صادراتی جمهوری اسلامی ایران دیروز وارد ژوهانسبورگ مرکز تجاری و اقتصادی آفریقای جنوبی شد.
بنابراین گزارش، محمد فرجی، سفیر ایران در آفریقای جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه بزودی تراکتور های ایرانی در مراکز معدنی و زمین های کشاورزی آفریقای جنوبی فعالیت خواهند کرد، گفت: این کشور می تواند به بارانداز صادرات مجدد تراکتورهای ایرانی به بوتسوانا، زامبیا و سایر کشور های آفریقایی هم تبدیل شود که همین موضوع یکی از زمینه های توافق ما با طرف آفریقای جنوبی است.
وی با اشاره به صادرات 18 تراکتور به بوتسوانا در هفته های گذشته، کیفیت بالای تراکتورهای ایرانی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در مقابل تراکتورهای رقبای ایتالیایی، آمریکایی و انگلیسی را از عواملی دانست که طرف آفریقای جنوبی را به سمت واردات محصول ایرانی کشانده است.
نخستین محموله تراکتورهای صادراتی ایران که وارد آفریقای جنوبی شد شامل 40 دستگاه تراکتور در انواع مدل کوچک، متوسط و بزرگ با کارکردهای گوناگون است

به اشتراک گذاشتن اخبار: