ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:49 | آوریل26 تهران

بارش برف و باران در ده استان ایران برخی از جاده های کشوررا مسدود کرد

تاریخ: 20:17, 04-11-2014.

تهران. سه شنبه، 4 نوامبر 2014 میلادی برابر با 13 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ – خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران ایران در فصل پاییز مشکلاتی را در تردد روزانه مردم و به ویژه رانندگان در جاده ها به وجود آورده است.
همچنین بارش باران جاده های استان های کرمانشاه ، کردستان، گیلان، مازندران، همدان و محور ساوه - تهران استان مرکزی و محور جاجرود در شرق استان تهران، به خصوص در گردنه ها و ارتفاعات خیش و لغزنده کرده است.
  بنابر گزارش خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسین حمیدی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: اکنون در ارتفاعات محور کرج - چالوس و هراز در استان مازندران، گردنه حیران در استان گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است و محورقم به گرمسار و شمشک به دیزین همچنان مسدود است.
به گفته حمیدی، رانندگان برای تردد ازمحورهای مواصلاتی اردبیل باید زنجیرچرخ همراه داشته باشند زیرا بارش برف دراغلب محورهای مواصلاتی استان، سطح جاده ها را خیس و لغزنده کرده است که ضروری است رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته و با حوصله و هوشیاری کامل رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا با استناد از پایگاه خبری پلیس، بارش برف که از شب گذشته آغاز وهم اکنون نیز در بیشتر مناطق استان اردبیل ادامه دارد، سبب شده تا اهالی استان در فصل پاییزروزهای سردی را سپری کنند، به طوری که برف و سرما و کاهش محسوس دما، مشکلاتی را در تردد روزانه مردم به وجود آورده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: