ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:16 | آوریل26 تهران

مؤسسه خیریه محک ایران برنده بهترین پروژه بشردوستانه جهان شد

تاریخ: 20:21, 02-10-2014.


تهران. پنجشنبه، 2 اکتبر 2014 میلادی برابر با 10 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری،
برنامه توسعه دوساله 92-91 مؤسسه خیریه محک  ایران در نشست نهایی انجمن پروژه‌های بشردوستانه بین‌المللی موفق به کسب رتبه نخست و نشان طلا در پروژه‌های بشر دوستانه سال 2014 جهان گردید.
این نشست در تاریخ 8 مهرماه (30 سپتامبر) در شهر رتردام کشور هلند برگزار گردید.
این مؤسسه خیریه ایران قبلا در ارزیابی ابتدایی، فینالیست جایزه موفقیت پروژه در بخش پروژه‌های بشردوستانه بین‌المللی شده بود.
ارزیابی پروژه‌های بشردوستانه در جهان در این نهاد معتبر علمی و تخصصی بین‌المللی  در انطباق با معاهده جهانی انجام می‌گیرد.
در سال 2014 تنها موسسه‌ای که به ارزیابی نهایی راه پیدا کرد، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک ایران بوده است.
محک سازمانی ایرانی است که در سال 1370 خورشیدی ( 1991 میلادی) توسط خیّر ایرانی خانم سعیده قدس، در تهران تأسیس و از انگیزه والای خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف بیماری سرطان کودکان در سطح ملی و بین المللی و در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات نموده است. حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنان در بخش خیریه، درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران و در چهارچوب منشور حقوق بیمار و بر اساس جدید ترین و کارآمدترین روش‌ها و آخرین دست آوردهای علم پزشکی در بخش درمان و انجام تحقیقات علمی در زمینه بیماری سرطان برای کشف علل بروز بیماری، روش‌های تشخیص، پیشگیری و روش‌های نوین درمان، ماموریت این سازمان است.
خبرگزاری ایرتاگ، این افتخار بزرگ ملی و بین المللی را به خانواده بزرگ محک و تمامی ایرانیان و همه بشر دوستان شادباش می‌گوید.

به اشتراک گذاشتن اخبار: