ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:39 | آوریل25 تهران

گسترش همکاری های علمی و تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز ایران

تاریخ: 11:07, 28-10-2016.

تهران. جمعه، 28 اکتبر 2016  میلادی برابر با 7 آبان 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، همکاری های علمی و تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز ایران گسترش می یابد.
  بنا بر این گزارش، به نقل از تلویزیون دولتی ایران مرکز فارس، هیاتی 11 نفره از دانشگاه سان مون کشور کره جنوبی به همراه نمایندگانی از چند کمپانی بزرگ آن کشور با قائم مقام رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه شیراز ایران، در باره گسترش همکاری های علمی و تجاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سیدعلی اکبر صفوی، قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده همکاری و توسعه بخش های مختلف علمی، صنعتی و تجاری، ارتباطات است.
پروفسور جانگ، سرپرست هیات کره جنوبی با ابراز خوشحالی از حضورش در ایران و دانشگاه شیراز گفت: می توانیم در زمینه های مختلف ازجمله آموزش زبان کشورها یمان فعالیت مشترک داشته باشیم.
سیده زهره عظیمی فر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز در این نشست با اشاره به سابقه 70 ساله دانشگاه شیراز به معرفی مختصری از دانشکده ها، بخش ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بزرگ پرداخت و افزود: در سه سال اخیر حجم فعالیت ها و ارتباطات بین المللی دانشگاه شیراز رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های کوتاه مدت، انجام طرح های مشترک و اجرای کنفرانس های دوجانبه، می تواند فعالیت هایی صورت گیرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: