ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:18 | مه20 تهران

امضاء توافقنامه حقوقی بین ایران و روسیه

تاریخ: 10:10, 05-11-2015.

تهران. پنج شنبه، 5 نوامبر 2015 میلادی برابر با 14 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیران دادگستری ایران و روسیه برگسترش همکاری های حقوقی و قضایی دوکشور تاکید کردند.
بنا بر این گزارش، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ایران دیروز در مسکو در دیدار الکساندر کونو والو، وزیر دادگستری روسیه، روابط حقوقی بین ایران و فدراسیون روسیه را بسیار خوب و منطقی خواند و خواستار گسترش همکاری هادر تمام زمینه های حقوقی و قضایی بین طرفین شد.
وزیر دادگستری فدراسیون روسیه نیز که به نمایندگی از کشورش ریاست دوره ای کنوانسیون مبارزه با فساد در سازمان ملل متحد را برعهده دارد در این دیدار گفت: با توجه به تجربیات ارزشمند ایران در مبارزه با فساد، حاضر است که دیدگاه های تهران در این حوزه را دریافت و به سازمان ملل و دیگر نهادهای مسئول جهانی برای الگو سازی ارایه کند.
وزیران دادگستری ایران و روسیه همچنین در این دیدار توافقنامه حقوقی مشترکی را امضا کردند.
آقای پور محمدی همچنین با همتایان خود از کشور های الجزایر و اندونزی دیدار کرد.  در این دیدار ها طرفین افزایش همکاری های حقوقی میان کشور های اسلامی و اتحاد جهان اسلام برای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و قاچاق بین المللی مواد مخدر را خواستار شدند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: