ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

3:28 | مه07 تهران

رئیس جمهور اسرائیل به اختلاف با آمریکا درباره ایران اذعان کرد

تاریخ: 06:44, 11-06-2015.

تهران. پنج شنبه، 11 ژوئن 2015 میلادی برابر با 21 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس جمهور اسرائیل گفت ما با دولت آمریکا، رئیس جمهور آن و برخی از ژنرال های آمریکایی درخصوص ایران اختلاف نظر داریم.
بنابراین گزارش، روون ویولین رئیس رژیم اسرائیل در دیدار با ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در قدس اشغالی گفت: ما با دولت آمریکا، با رئیس جمهور آن و برخی از ژنرال های آن درباره نوع نگاه ما و نوع نگاه جهان آزاد به موضوع ایران اختلاف نظرهایی داریم.
وی گفت: این مساله برای ما جنگ زبانی نیست بلکه برای ما درک این موضوع است که ایرانی ها همیشه در برابر ما در جبهه شمالی و در جبهه جنوبی ایستاده اند. آنها به علت اقدامات شان مبنی بر تامین صد هزار موشک که به سمت اسرائیل نشانه رفته اند ما را می ترسانند. آنها آماده اند این موشک ها را به سمت ما شلیک کنند.
ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هم در دیدار با رئیس جمهور اسرائیل گفت: من تاکنون شش بار به این جا سفر کرده ام و همتای اسرائیلی من هم حدود هشت بار به آمریکا سفر کرده است. ما به تعاملات مستمر خود ادامه می دهیم. علت هم آن است که چنین روابطی و ایجاد درکی مشترک برای مقابله با چالش هایی که هم اسرائیل و هم آمریکا با آنها مواجه هستند ضروری می باشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: