ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:50 | مه07 تهران

همه زائران عربستانی بستری در مشهد ترخیص شدند

تاریخ: 04:21, 11-06-2015.

تهران. پنج شنبه، 11 ژوئن 2015 میلادی برابر با 21 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، همه زائران عربستانی که دچار مسمومیت شدید شده بودند از بیمارستان امام رضا مشهد مرخص شدند.
بنابراین گزارش، رئیس مرکز آموزشی- پژوهشی درمانی امام رضا مشهد دیروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: همه زائران عربستانی که به علت عارضه مسمومیت در بیمارستان امام رضا بستری بودند از این مرکز مرخص شدند.
دکتر بهرامی با اشاره به اینکه در پی مسمومیت جمعی از زائران عربستانی، 32  نفر شامل 15 زن و مرد و 17 کودک در این مرکز بستری بودند افزود: 23 نفر از این بیماران دیروز و بقیه امروز مرخص شدند.
او با تاکید بر اینکه همه زائران با شرایط جسمانی مطلوب از این مرکز مرخص شدند گفت: از زمان مراجعه این تعداد از زائران عربستانی تا زمان ترخیص آنها، همه کادر درمانی دخیل در این امر و مسئولان دانشگاه با جدیت کامل پیگیر روند درمانی آنان بودند.
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا مشهد از کادر پزشکی و پرستاری که در مدت زمان بستری این بیماران همه تلاش خود را برای بهبودی زائران به کار بستند قدردانی کرد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: