ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:55 | مه03 تهران

ایران: توقيف کشتي تجاري بر اساس حکم قبلي دادگاه انجام شده است

تاریخ: 04:07, 30-04-2015.

تهران. پنج شنبه، 30 آوریل 2015 میلادی برابر با 10 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره توقیف یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در آب های ایران گفت: این اقدام در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مطابق با مقررات و رویه های بین المللی انجام شده است و امیدواریم مطابق رویه های مشابه پس از حل و فصل بدهی مالی، کشتی یاد شده رفع توقیف شود و به مسیر خود ادامه دهد.
بنابراین گزارش، خانم افخم با بیان اینکه توقیف کشتی بر اساس حکم قبلی دادگاه و به درخواست شاکی خصوصی صورت گرفته است تصریح کرد: این کشتی متعاقب توقیف به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شده و تمام 24 خدمه آن که از اتباع کشورهای مختلف هستند در سلامت کامل به سر می برند و محدودیتی در ارائه خدمات کنسولی به آنان وجود ندارد.
بر اساس اطلاعات دریافتی، کاپیتان کشتی تبعه بلغارستان و افسر دوم تبعه روسیه هستند و سایر خدمه نیز شامل 13 نفر تبعه میانمار، 4 نفر تبعه رومانی، یک نفر تبعه اوکراین، یک نفر تبعه انگلیس،2 نفر تبعه سریلانکا و یک نفر تبعه لهستان هستند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: