ورود دومين قطار گردشگران اروپايي به شهر يزد در ایران

تاریخ: 20:48, 10-10-2014.

تهران. جمعه، 10 اکتبر 2014 میلادی برابر با 18 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دومین قطار حامل گردشگران اروپایی در یک گروه 65 نفره وارد یزد شد.
بنابراین گزارش، از گردشگران این قطار نیز با موسیقی سنتی و شیرینی یزدی استقبال شد و این گروه از مکان های گردشگری یزد نظیر مسجد جامع، میدان امیرچقماق، موزه آب و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.
شرافت، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یزد گفت: چهار قطار گردشگری اروپایی دیگر نیز در راه یزد است که با هماهنگی های به عمل آمده قرار است از قطار سوم به بعد مدت اقامت گردشگران در یزد افزایش یابد.
شرافت، افزود: این گردشگران که از اتباع کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، سنگاپور و سوییس بودند ابتدا از دخمه و آتشکده زرتشتیان در شهر یزد دیدن کردند.
وی گفت: از آنجایی که استان های اصفهان ، فارس و یزد به عنوان مثلث گردشگری در مرکز ایران محسوب شده و مجموعه کاملی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده اند جزو مقاصد اصلی گردشگری این گروه اروپایی است.
شرافت، گفت: این گردشگران یزد را به مقصد تهران ترک می کنند.
نخستین گروه گردشگری اروپایی که هفته گذشته به یزد آمده بودند بعد از یزد از آثار تاریخی استان های اصفهان و فارس بازدید کردند اما گروه دوم گردشگران اروپایی بعد از بازدید از آثار استان های فارس و اصفهان وارد یزد  شدند.
نخستین قطار گردشگری اروپا چهارشنبه هفته قبل وارد یزد شد و پس از استقبال باشکوه از مسجد جامع، میدان امیرچقماق ، موزه آب و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: