قلک جدید محک برای دستگیری از کودکان سرطانی در ایران رونمایی شد

تاریخ: 18:56, 10-10-2014.

تهران. جمعه، 10 اکتبر 2014 میلادی برابر با 18 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، قلک جدید موسسه خیریه محک در حاشیه شانزدهمین بازار قلک شکنان این خیریه با برگزاری جشن تولد نمادین امروز در تهران رونمایی شد.
احمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه محک در گفتگو با رسانه ها گفت: قلک های جدید با ویژگی های وزن اندک و انتقال آسان، هزینه تولید اندک، قابلیت بازیافت و سالم ماندن پول خرد و اسکناس در کنار هم از طریق شماره تماس 23540 در اختیار مردم قرار می گیرد.
آقای احمدیان افزود: میانگین تقریبی هزینه هر کودک بیمار در ماه حدود 200 هزار تومان است که البته در برخی موارد نظیر تامین آمپول های ویژه سرطان هر عدد به قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان، بسیار افزایش می یابد.
وی گفت: از بدو تاسیس این موسسه(1370) تاکنون بیش از 21 هزار و 500 پرونده برای کودکان تشکیل شده است که در حال حاضر 9 هزار و پانصد پرونده فعال است.
احمدیان افزود: از این تعداد نیز سالانه 6 هزار و پانصد کودک به صورت مستقیم و غیر مستقیم از خدمات مختلف درمانی موسسه خیریه محک بهرمند می شوند.
فروش انواع وسائل سرگرمی و اسباب بازی و استقبال افراد خیر در شانزدهمین بازار قلک شکنان به نفع کودکان سرطانی از دیگر برنامه های امروز موسسه خیریه محک بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: